Χαμός στο Twitter! Ξεφτιλίζουν την Λάουρα Νάργες για το zip line και την… δήθεν υψοφοβία!

Χαμός στο Twitter! Ξεφτιλίζουν την Λάουρα Νάργες για το zip line και την… δήθεν υψοφοβία!

Χθες, με το έπαθλο η παραγωγή τους έκανε δώρο βόλτα με zip line, που αν είναι υψοφοβικός όχι απλά δεν μπαίνεις, ούτε καν το κοιτάς! Ή Λάουρα όμως μπήκε και το ευχαριστήθηκε πολύ! Καταλαβαίνετε όμως, ότι οι χρήστες του Twitter την πέρασαν από 40 κύματα! Διαβάστε παρακάτω:


Ακολουθήστε
The Locksmith™ @alfisti16
για μια στιγμη φοβηθηκα ……..μην φοβηθει η Λαουρα το υψος!!!!αλλα τελικα διατηρησα την ψυχραιμια μου………ευτυχως!!!#survivorgr
7:18 π.μ. – 3 May 2017
Retweet «μου αρέσει»
Ακολουθήστε
ο γιός @vacilakic
#survivorGr τωρα θελω να φτιαξουν ενα αγωνισμα με υψος. Να δουμε την Λαουρα.
6:49 π.μ. – 3 May 2017
Retweet 1 1 «μου αρέσει»
Ακολουθήστε
Lady S @Lady_S99
Η Λάουρα έχει επιλεκτική υψοφοβια #survivorGR
5:24 π.μ. – 3 May 2017
1 1 Retweet 2 2 «μου αρέσει»
Ακολουθήστε
Νίκος Κ. @papatza083
#survivorGR
Την Λάουρα την κρατάμε για να έχουν 1 ήττα σταθερή οι διάσημοι , μην μας ζαλιζετε με συνεχή προβολή της είναι ΑΠΕΧΘΗΣ
2:18 π.μ. – 3 May 2017
Retweet 7 7 «μου αρέσει»
Ακολουθήστε
survivor news GR @SurvivorgrN
Survivor: Η Λάουρα έκανε zip line με… υψοφοβία! (vid) http://www.survivorgrnews.com/20980/survivor-i-laoura-ekane-zip-line-me-upsofobia-vid/ …#survivorGR
via @SurvivorgrN
2:17 π.μ. – 3 May 2017
1 1 Retweet 3 3 «μου αρέσει»
Ακολουθήστε
Νίκος Κ. @papatza083
#survivorGR
Αυτό που εκθέτουν την Λάουρα επίτηδες συνέχεια για να γελάει το τηλεοπτικό σινάφι μεταξύ τους και να το παίζουν κάπως , τι φάση?
1:55 π.μ. – 3 May 2017
Retweet 4 4 «μου αρέσει»
Ακολουθήστε
NoJok @jok_no
Η Λάουρα από φοβικη χελώνα…σπαιντεργουμαν
Δώστε όσκαρ ηθοποιίας στην κομμώτρια #survivorGR #survirorgr #Λαουρα #Λαουρηττα #λαουρ_ηττα
1:27 π.μ. – 3 May 2017
Retweet 12 12 «μου αρέσει»
Ακολουθήστε
lina kourkouta @linakak1
Λάουρα: η προσωποποίηση της υποκρισίας,της κουτοπονηριάς ,της τεμπελιάς και της κ@λοφαρδίας #survivorgr Ετσι «αθόρυβα» θα φτάσει και τελικό.
1:25 π.μ. – 3 May 2017
3 3 Retweet 30 30 «μου αρέσει»
Προβολή εικόνας στο Twitter
Προβολή εικόνας στο Twitter
Ακολουθήστε
NoJok @jok_no
#survivorGR #survirorgr #Λαουρα #Λαουρηττα #λαουρ_ηττα
1:24 π.μ. – 3 May 2017
Retweet 12 12 «μου αρέσει»
Ακολουθήστε
ξέρεις ποια είμαι @brunetteleopard
Δν ξέρω αν θυμάστε αλλά η Λάουρα πριν γίνει «παρουσιάστρια», ξεκίνησε ως διαγωνιζόμενη απ’τo 1ο So u think u can dance #megatv! #SurvivorGR
1:24 π.μ. – 3 May 2017
Retweet 9 9 «μου αρέσει»
Ακολουθήστε
Just Smile @JustSmile__2017
Η Λαουρα κατάφερε κ εκανε κοτσιδακια που άντεξαν το υψος….Θα σεβεστε! #SurvivorGr
1:15 π.μ. – 3 May 2017
Retweet 3 3 «μου αρέσει»
Ακολουθήστε
Marilou @maria88_zak
O Κοκκινάκης έφερε 3 νίκες στην ομάδα,η Λάουρα να πάρει τα συγχαρητήρια απ όλους.Ηθελα να ξέρα μάγια τους κάνει κ την νταντευουν #survivorGR
1:14 π.μ. – 3 May 2017
Retweet 17 17 «μου αρέσει»
Ακολουθήστε
Κόρη Μπαμπακιουρη🌹 @roseanastezia
#survivorGR η Λάουρα αύριο έχεις να φας τόσο κράξιμο από τα πρωιναδικα, κ Όχι αδικα που δεν πάει ο νους σου!!νεράκι για τον λοξυγκα να πιεις
1:11 π.μ. – 3 May 2017
loading...