Απίστευτες αποκαλύψεις από την Ειρήνη Παπαδοπούλου

Απίστευτες αποκαλύψεις από την Ειρήνη Παπαδοπούλου



«Με τον Χανταμπάκη κάναμε παρέα αρχικά, αλλά μετά κατάλαβα ότι είχε μοιραστεί πράγματα που του είχα πει. Όταν τον ψήφισα, το έκανα με αυθορμητισμό, γιατί ένιωσα θυμό για την κατάσταση της ομάδας μου. Εννοείται ότι μετά το Συμβούλιο, αυτομαστιγώθηκα.

Σκεφτόμουν για πολλές μέρες τους λόγους που με ώθησαν σε αυτή την απόφαση, και γιατί πήγα κόντρα στα πιστεύω μου. Πολλοί συμπαίκτες μου πιστεύω ότι χάρηκαν που αποχώρησα» είπε η τραγουδίστρια και συνέχισε, μιλώντας για την κλοπή του φαγητού, αλλά και για το αν μετάνιωσε για τη συμμετοχή της στο ριάλιτι:


«Η συμμετοχή μου ήταν από τη στιγμή που έφτανε σε μας το φαγητό. Δεν ερωτήθηκα για την κλοπή, αλλά φάγαμε όλοι, άρα ήμασταν συνένοχοι. Σκέφτηκα να αλλάξω ομάδες, γιατί εκτιμούσαν τους δυνατούς παίκτες και υπήρχε περισσότερη ειλικρίνεια και αθωότητα, και τα έχω και τα δύο. Δεν είχα προετοιμαστεί για το πώς παίζεται το παιχνίδι, ούτε για χτυπήματα; κάτω από τη μέση. Δεν πρόλαβα να προετοιμάσω τον εαυτό μου, αν το σκεφτόμουν καλύτερα, μπορεί και να μην πήγαινα καθόλου στο παιχνίδι!»

Δεν παρέλειψε, ωστόσο, να ρίξει τα βέλη της και στους συμπαίκτες της, λέγοντας: «Το θέμα για μένα είναι, αφού δεν ταιριάξαμε, να παίζαμε δίκαια. Από την πλευρά μου θεωρώ ότι ήμουν χρήσιμη και αποδοτική, αλλά από ένα σημείο και μετά, αισθανόμουν ότι αναζητούσαν αφορμές για να με στήσουν στον τοίχο και να μου βρουν φάουλ.

Πιστεύω ότι στην ομάδα μου ορισμένοι εκμεταλλεύτηκαν κάποια στοιχεία του χαρακτήρα μου και να γίνουν χειριστικοί απέναντί μου » κατέληξε η τραγουδίστρια, δηλώσεις οι οποίες προκάλεσαν την αντίδραση των συνεργατών της εκπομπής, που επεσήμαναν ότι γνώριζε που πήγαινε.
loading...