Θλίψη! Έφυγε ξαφνικά από την ζωή, γνωστός Έλληνας τραγουδιστής!

Θλίψη! Έφυγε ξαφνικά από την ζωή, γνωστός Έλληνας τραγουδιστής!

Έφυγε χθες από τη ζωή ο τραγουδοποιός Θοδωρής Παυλάκος. Συνεργάστηκε με τον Βασίλη Παπακωνσταντίνου, αλλα κυρίως με τον Μίλτο Πασχαλίδη. Ενδεικτικά κάποια από τα τραγούδια του: «Σαν τραγουδάκι», «Αλλάζεις», «Απόψε η νύχτα», «Έτσι σκληρά», επίσης σε κάποια τραγούδια είχε γράψει μόνο τους στίχους, όπως: «Σπάνε οι χορδές μου», «Είμαι εντάξει», «Ακόμα σ΄ αγαπώ».


Ο ίδιος σε συνέντευξή του στο MusicHeaven δήλωνε: «Κατ’ αρχήν το έναυσμα ήταν οι καταβολές μου. Είχα πατέρα που έπαιζε μουσική. Παππού που τραγουδούσε. Η μητέρα μου είχε πολύ καλή φωνή. Άκουγα μουσική συνεχώς στο σπίτι. Με τη μόνη διαφορά ότι το ένα είδος με το άλλο δεν δένανε. Δηλαδή παλιό λαϊκό ο Πατέρας μου, Σμυρνεϊκά η γιαγιά μου, εμένα μου άρεσε να ακούω Ροκ…»
Ο Μίλτος Πασχαλίδης θέλησε να τον αποχαιρετήσει μέσω Facebook με ένα συγκινητικό μήνυμα.


loading...