Πρωτοφανές! Η Κατερίνα Καινούργιου ξεφτίλισε την Ειρήνη Παπαδοπούλου!

Πρωτοφανές! Η Κατερίνα Καινούργιου ξεφτίλισε την Ειρήνη Παπαδοπούλου!



Επέστρεψε στην Ελλάδα το Σάββατο η Ειρήνη Παπαδοπούλου, η οποία ωστόσο ήταν εμφανώς αμήχανη απέναντι στις τηλεοπτικές κάμερες.

«Δώστε μου λίγο το χρόνο μου λίγο να ξεκουραστώ, και θα σας τα πω όλα. Χρόνια πολλά, σας ευχαριστώ πάρα πολύ που ήρθατε μέχρι εδώ. Μόλις πάτησα το πόδι μου στην Ελλάδα, δεν ξέρω πώς θα είναι η επόμενη ημέρα. Όλα θα σας τα πω. Με βλέπεις να είμαι σε ένταση; Ήρεμη είμαι, ήρεμη!» αρκέστηκε να δηλώσει η τραγουδίστρια. Η στάση της αυτή προκάλεσε την αντίδραση της Κατερίνας Καινούργιου, η οποία σχολίασε αρνητικά τη στάση της αυτή: Διαβάστε παρακάτω…


«Ρε παιδιά, η Ειρήνη ξέρει πώς είναι η τηλεοπτική κάμερα, ξέρει πόσο κουράζονται οι ρεπόρτερ, εγώ την ήθελα λίγο πιο φιλική με τους ρεπόρτερ, καλό είναι με τη συμπεριφορά της να δείξει ότι έχει εκτιμήσει την αγάπη του κόσμου», είπε η Καινούργιου. «Θα ξεχαστεί όπως ο Ντάνος και οι υπόλοιποι! Η δημοσιότητα είναι δίκοπο μαχαίρι» συμπλήρωσε η Τζωρτζέλα. Δείτε τι ειπώθηκε στο βίντεο που ακολουθεί:

loading...